Ako vrátiť vankúš Kanuda v skúšobnej lehote?
1. Kontaktujte nás
Oznámte nám, aký tovar chcete vrátiť, a dajte nám vedieť na ktoromkoľvek z kontaktov:
E-mail: [email protected] anebo [email protected]
Telefonicky: +421 911 910 008
2. Zabaľte tovar
Nepoškodený a čistý tovar zabaľte do pôvodnej krabice a obalu alebo do iného obalu, ktorý zabezpečí bezpečnú prepravu.
Počkajte na zaslanie štítku na vrátenie tovaru na váš e-mail, vytlačte ho a nalepte na zásielku.
3. Balík doručte na miesto podania PPL
Doručte vrátený tovar s nalepeným štítkom na vrátenie do jedného z výdajných miest PPL Parcelshop.
Zoznam výdajných miest nájdete tu: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
4. Vrátenie peňazí
Peniaze vám budú vrátené okamžite po doručenia späť do spoločnosti Adaptic. Prijímame len nepoškodený a čistý tovar.