BLACK FRIDAY 10–20 % len do 9. 12.   Možnosť vrátenia tovaru do 15. 1. 2025  |  Objednávky do 9. 12. doručíme pred Vianocami   |  POZOR od 1. 1. 2025 platí vyššia DPH

Ako vrátiť tovar v skúšobnej lehote?

Vrátenie tovaru v skúšobnej lehote je jednoduché a bezproblémové. Chceme, aby bol každý zákazník so svojím nákupom čo najviac spokojný, a preto ponúkame predĺženú lehotu na vrátenie tovaru.

Na oznámenie vrátenia tovaru máte 30 dní od dátumu expedície. Samotné vrátenie je možné vykonať neskôr. Nie je potrebné vypisovať žiadne odstúpenie od zmluvy ani iné dokumenty.

Ak sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodnete tovar v tejto lehote vrátiť, postupujte takto:

Chcem vrátiť zdravotnú stoličku Adaptic

Stačí nám zavolať na +421 911 910 008 alebo napísať e-mail na [email protected] a my sa postaráme o zvyšok!

  1. Pripravte si číslo objednávky, na koho bola objednávka vyhotovená a model stoličky, ktorú chcete vrátiť.
  2. Následne s vami dohodneme, ako bude vrátenie prebiehať. Vybavíme kuriéra, ktorý bezplatne vyzdvihne stoličku z vašej adresy.
  3. V dohodnutý deň kuriérovi odovzdáte stoličku a všetko je hotové za vás.
  4. Peniaze vám vrátime okamžite po doručení vráteného tovaru k nám.

Chcem vrátiť zdravotný vankúš Kanuda

Stačí nám zavolať na +421 911 910 008 alebo napísať e-mail na [email protected] a my sa postaráme o zvyšok!

  1. Pripravte číslo objednávky a na koho bola objednávka zadaná.
  2. Následne s vami dohodneme spôsob vrátenia tovaru. E-mailom vám zašleme informácie o postupe vrátenia a štítok na bezplatné vrátenie na výdajnom mieste PPL.
  3. Peniaze vám vrátime okamžite po doručení vráteného tovaru k nám.

Až takto je celý postup jednoduchý. Robíme všetko pre vašu spokojnosť a sme pripravení pomôcť vám s akýmikoľvek otázkami alebo problémami.

Nebojte sa opýtať

Ak potrebujete pomôcť s vrátením, stačí nám zavolať na číslo +421 911 910 008 alebo napísať e-mail na [email protected] a my sa postaráme o zvyšok!

Pomohl vám náš článek?